Jaga efter lejon

Hon fyllde min drömnatt inatt med sin presens.Jag va hennes vän och skulle träffa hennes kille. Det kändes tomt, jag hyste förakt mot alla jag såg och tänkte det va han. Jag fick aldrig träffa han. Betyder det något? Förmodligen inte. Tror inte hon vet vad kärlek är. Alla har en uppfattning, en uppfattning om hur en seriös relation ska vara, en ons, ett hook, en strul. Man ser stegen framför sig och man tar dem i rätt ordning. Utan att känna med fotsulan, med hjärnan och utan hjärtan. Med ögonen och utan känslor. Perfektionen som är framför oss då vi är långsynta. Hur ska livet kännas egentligen? När inser man att man lever? Inte fan är det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0